שיווק דיגיטלי מקצועי – BestLinks

אקסטרה דיגיטל, סוכנות הדיגיטל של ישראל, מזמינה גם אתכם להצטרף להצלחה ולבסס את מעמדכם העסקי – מקצועי ברשת האינטרנט.

תחום השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לאחד מתחומי ההתמחות המבוקשים ביותר בענף השיווק והפרסום בקרב בעלי חברות ועסקים שונים המעוניינים לקדם את עסקיהם באמצעות המדיה הדיגיטלית, המשלבת בתוכה מגוון רחב של פלטפורמות המיועדות לצורך כך, החל מקידום אתרים בגוגל, דרך פעילות שיווקית ברשתות החברתיות המובילות ועד למהלכי פרסום ושיווק הניתנים ליישום באמצעות תוכן שיווקי, קמפיינים דיגיטליים ואפשרויות נוספות.

"אנחנו באקסטרה דיגיטל", מספר לנו אילן דרור, מנכ"ל ובעלים משותף של סוכנות הפרסום אקסטרה דיגיטל, "פיתחנו שיטת עבודה דינמית המותאמת לכל סוגי הפלטפורמות בתחום השיווק הדיגיטלי, ובאמצעותה אנו מיישמים כל מהלך שיווקי ברשת האינטרנט עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו בהתאמה אישית מלאה גם לסביבת התחרות המאפיינת את תחום עיסוקו באונליין וגם למסגרת התקציב העומדת לרשותו".

אקסטרה דיגיטל, היא סוכנות דיגיטל שהחלה את דרכה בשנת 2006 כחברת קידום אתרים כאשר תחום השיווק הדיגיטלי עוד היה בחיתוליו בישראל, ותוך פרק זמן קצר ביססה את מעמדה המקצועי כאחת מסוכנויות הדיגיטל המובילות ביותר בשוק המקומי.

"כיום", מסביר לנו אילן דרור, "מעטפת השירות המוצעת על ידינו היא רחבה והיא חולשת על כל סוגי הפלטפורמות והאפשרויות השיווקיות העומדות לרשות כל מפרסם ברשת האינטרנט, כאשר כל אחד מהשירותים המקצועיים שלנו מבוססים על ידע מעמיק וניסיון מצטבר".

מעטפת השירות המורחבת עליה מדבר אילן דרור, באה לידי ביטוי באמצעות שש מחלקות שירות שונות הפועלות באקסטרה דיגיטל, שבכל אחת מהן תוכלו למצוא את אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומם. מחלקות אלו כוללות בין היתר את מחלקת ה-SEO המתמחה בהליכי קידום אתרים אורגני בגוגל,  את מחלקת ה- PPC המתמחה בהליכי קידום ממומן בגוגל למטרות פרסום ממומן בגוגל ואת המחלקת ה- SOCIAL MEDIA  המתמחה בהליכי קידום ושיווק עסקים ברשתות החברתיות.

 

בנוסף, פועלות בסוכנות מחלקות השירות הבאות:

  • מחלקת STUDIO המתמחה במתן פתרונות קריאייטיב לכל פעילות שיווקית כזו או אחרת ושירותי בניית אתרים.
  • מחלקת WEB ANALYTICS המתמחה בניתוח אנליטי של תנועת גולשים באמצעות מערכות ניתוח מתקדמות מסוגן
  • מחלקת CONTENT MARKETING המתמחה בעולמות התוכן השיווקי לכל מטרת שיווק נדרשת ברחבי הרשת.
  • מחלקת PLANING המתמחה בהליכי תכנון אסטרטגי ותקציבי של כל פעילות שיווקית מקוונת

"היקף השירותים המקצועיים המוצע על ידינו", מסביר לנו אילן דרור, "מאפשר לכל מפרסם, בכל תחום עסקי ובכל מסגרת תקציב, להתסייע במגוון רחב של שירותים שנועדו לבסס את מעמדו העסקי מקצועי בקרב קהל הגולשים הרלוונטי לגביו. לאורך השנים, ליוונו בהצלחה רבה מספר גדול של לקוחות מכל ענפי התעשייה, השירות והמסחר במשק הישראלי, ועל כך יכול להעיד כל אחד ואחת מעשרות הלקוחות שלנו".

מעבר ליכולות המקצועיות של סוכנות הדיגיטל אקסטרה דיגיטל, לקוחות החברה מעידים על יחס ושירות אישי מלא לאורך כל תקופת ההתקשרות, כאשר כל לקוח מנוהל ברמה האישית עלידי מנהל לקוחות מטעם הסוכנות. "תקפידו של מנהל הלקוחות", מסביר לנו אילן דרור, "הוא לעמוד בקשר ישיר מול הלקוחות אותם הוא מנהל ולגבש יחד איתו את דרכי הפעולה המתאימות לו ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. מנהל הלקוחות מטעמנו הוא אומנם עובד או עובדת מן המניין של הסוכנות, אך האינטרס העומד לנגד עיניו הוא קודם כל הצלחת הלקוחות עליהם הוא אחראי".

למידע נוסף על שירותי הסוכנות ופתרונות השירות הדיגיטליים אותם היא מציעה, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולתאם לעצמכם פגישת ייעוץ מקצועית ולא מחייבת עם נציגי הסוכנות.

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!