אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים. למרות ההרגשה והמחשבה הראשונית שיש להימנע מהוצאות הלא החיוניות, חלק מ"בזבוזים" האלה יכולים לעזור ולהציל אתכם בטווח הקרוב והרחוק. התשלומים החודשיים המאוסים האלה הם פוליסות ביטוח השונות שעתידות לסייע לכם ברגעים ובמצבים הקריטיים בחייכם. במאמר הזה נביא לכם אילו פוליסות ביטוח אתם חייבים לעשות ומדוע.

 

למה לבטח את החיים שלכם?

מבין הפוליסות החשובות ביותר שרבים בוחרים להיות מבוטחים בה הינה ביטוח חיים. בפוליסה זו קיימים שני מסלולי ביטוח – ריסק ואובדן כושר עבודה. הריסק זה ביטוח המשולם למוטבים של המבוטח לאחר פטירתו. התשלומים יכולים להיות חודשיים או בתשלום חד פעמי.

מלבד הריסק ניתן לרכוש פוליסת ביטוח למקרה של נכות פתאומית ואובדן כושר עבודה. הכיסוי יעניק לכם ולמשפחתכם הכנסה חודשית קבועה בגובה 75% מהמשכורת שאיבדתם וישמור לכם על רמת חיים תקינה ככל האפשר.

שני הכיסויים האלה מיועדים לאנשים נשואים, בעלי משפחות וילדים הרוצים לדאוג ליקיריהם במקרה ועקב סיבה רפואית לא יתאפשר לכם להמשיך לעשות זאת. קיימים תעריפים שונים לפוליסות ביטוח חיים. אם יש לכם בעיות רפואיות או אתם שותים ומעשנים אז אתם תצטרכו לשלם דמי ביטוח גבוהים יותר מאשר אדם בריא שלא נוהג לצרוך סיגריות ואלכוהול. מלבד המצב הבריאותי של המבוטח גם גילו ייקבע את גובה הפרמיה, הצעיר ישלם פחות לביטוח ממישהו מבוגר יותר.

 

למה חשוב להשקיע בביטוחי הבריאות?

בשנים האחרונות ישראליים רבים התחילו לדאוג לבריאות שלהם ולרכוש ביטוחים רפואיים פרטיים. משנת 2010 חל גידול של 30% ברכישות ביטוחי בריאות פרטיים. 75% מחזיקים בסלי בריאות מורחבים יותר מסלים בסיסים של קופות החולים. קופ"ח בארץ מציעות ללקוחות ביטוחים נוספים מורחבים יותר שמעבר לשירותים הבסיסים כגון אבחון דידקטי מגיל 8, בדיקת דיקור מי שפיר, טיפולי שיניים, ניתוח לייזר לתיקון עיניים, ביקורים אצל רופאים מומחים ועוד. מעבר לשירותים הרפואיים המורחבים המשווקים ע"י קופות חולים קיימות גם חברות ביטוחי בריאות פרטיות המציעות טיפולים ושירותים מורחבים אף יותר. הביטוח הפרטי מכסה השתלות וניתוחים בחו"ל, מימון תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות הציבורי, בחירת מנתח ועוד דברים שלא תמצאו בשירותי הבריאות הציבוריים. בעולמינו המשתנה בלי הרף עם מחלות ומגיפות חדשות שהולכות וצצות מדי יום ביומו, טוב אם תהיו מכוסים בכסוי רפואי המתקדם והטוב ביותר.

אם אתם כבר החלטתם לדאוג לבריאותכם מומלץ שתדאגו גם לבריאותם של חיות המחמד שלכם. במהלך הקורונה אנשים החלו לקנות או לאמץ כלבים וחתולים. חיות המחמד היוו נחמה קטנה בשבועות הסגר המתישים או תירוץ טוב לצאת עם הכלב החוצה וכך להימנע מהקנס של הפקח. עם הבאת החיות החמודות האלה הביתה היה צורך לדאוג להם בריאותית במקרה של חולי או תאונה. חברות ביטוח רבות התחילו להציע כיסויים רפואיים גם לחיות המחמד. ביטוח הבריאות כולל כיסויים לאשפוזים, ניתוחים דחופים, בדיקות אולטרסאונד וצילומי רנטגן. הפרמיות לביטוח משתנות לפי גילה של החיה ומצבה הבריאותי. בדרך כלל התשלום השנתי לביטוח נע בין 750-800 ₪.

 

למה רצוי לבטח דירה ורכוש שלכם?

לאחר שהבהרנו מדוע מומלץ לכם לדאוג לביטוח חיים ולכיסויי בריאות פרטיים, נדון כעת למה רצוי לבטח את ביתכם ורכושכם. את הנכס החשוב ביותר שכדאי לבטח זו הדירה שלכם. אם שפר לכם מזלכם והצלחתם אחרי מאמצים כבירים לרכוש דירה, מומלץ לכם מאוד לבטח אותה. זה לא חדש שבעולמינו קורים דברים מטורפים שאי אפשר באמת לצפות אותם מראש כמו מלחמות, רעידות אדמה, דליקת גז ושריפות. חברות ביטוח רבות מציעות לבטח לא רק את הדירה, אלא גם רכוש ותכולת הבית העלולים להיגנב או להיפגע ביחד עם הבית.

 

בשביל מחר בטוח

העלויות והפרמיות החודשיות לפוליסות הביטוח השונות הינה מעמסה לא קטנה עבור הרוב שכבות האוכלוסייה. יחד עם זאת בחיים כמו שלנו שאי אפשר לדעת מה הוליד היום, טוב שיהיה משהו שיגן עלינו למקרה הצורך מבחינה בריאותית וכלכלית. כפי שאנו מפרישים לפנסיה חלק מהמשכורת שלנו בשביל שנות הזקנה, מומלץ לנו גם להפריש את כספינו לפוליסות ביטוח השונות להגן עלינו בזמנים קודרים יותר.

 

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!