קניית עוקבים באינסטגרם buy: טיפים לרכישת יותר עוקבים באינסטגרם ב-2021

קניית עוקבים באינסטגרם buyאינסטגרם היא פלטפורמת הרשת החברתית הפופולרית ביותר היום, עם יותר ממיליארד משתמשים בחודש. נתון זה מהווה, כמובן, הזדמנות גדולה עבור משווקים ומותגים שמשתמשים בתנועה שעוברת ברשת חברתית זו, להגדלת העסקים.

יחד עם זאת, אין זה תהליך קל לבנות נוכחות באינסטגרם ולצבור עוקבים בן לילה. זהו תהליך שלוקח זמן, אבל עם קניית עוקבים באינסטגרם buy, תוכלו לראות את התוצאות מהר יותר. הנה כמה טיפים להשגת עוקבים נוספים באינסטגרם, שהם אמיתיים ורלוונטיים למותג שלכם, אבל לפני זה כדאי להבין כי עסקים שלא משקיעים בפעילות השיווקית שלהם ברשת החברתית אינטסגרם ואין להם מספיק לייקים באינסטגרם, מהר מאוד יכולים לאבד לקוחות לטובת המתחרים שלהם.

כתיבת פרופיל משכנע

ניסוח משכנע של הפרופיל הוא חלק מכריע ביצירת הרושם הראשוני על הקהל שלכם. אתם צריכים לנסח פרופיל משכנע באינסטגרם על מנת לעודד אנשים לעקוב אחריכם.

מלבד היסודות כמו הוספת פרטי יצירת הקשר שלכם וקישור לאתר, עליכם לספר את סיפור המותג שלכם באופן מרתק. פשוט לומר איזה סוג עסק יש לכם לא יעודד אנשים לעקוב אחריכם. אתם צריכים לתת לאנשים סיבה להתחבר למותג שלכם ולעקוב אחריכם.

פיתוח אישיות מותג אינסטגרם ייחודית

עדכון עמוד האינסטגרם שלכם הוא הדבר הבא שאדם שמבקר בפרופיל שלכם יראה אחרי קריאת הביוגרפיה שלכם, והרושם שמשתמש מקבל על ידי התבוננות בעדכונים שלכם חשוב לקבוע אם הוא אוהב את המותג שלכם או לא.

חשוב גם לשמור על עקביות בצבעים, סוכי הפוסטים, נימה קלה וכן הלאה, מכיוון שהיבטים אלו הם שקובעים את אישיות המותג שלכם, והוא צריך להיות כזה שאם מישהו יקרא את התכנים שלכם, הוא צריך לשייך אותם מיד למותג שלכם.

שימוש בהאשטגים רלוונטיים

שימוש בהאשטגים מאפשר הגעה ליותר אנשם והשגת יותר עוקבים באינסטגרם. עליכם לחקור אילו האשטגים פופולריים בנישה שלכם ואילו רלוונטיים עבור המותג והתכנים שלכם. לאחר מכן השתמשו בתערובת של האשטגים אלה לכל התכנים באינסטגרם שלכם על מנת לבחור נכון את האפשרויות של קניית עוקבים באינסטגרם buy ולהגיע אל האנשים שעוקבים אחר ההאשטגים האלה.

כמו כן, זכרו לערבב מעט את התכנים ולהשתמש בהאשטגים פופולריים ברמת התעשייה, כמו גם בנישות שבהן אתם באמת יכולים להתבלט. אינסטגרם מאפשרת לכם להוסיף עד שלושים האשטגים לכל פוסט ועליכם להשתמש בתכונה זו לטובתכם.

יצירת וקידום האשטג ממותג משלכם

מלבד השימוש בהאשטגים פופולריים, אתם יכולים גם ליצור ולקדם האשטג משלכם, שיכול להיות ספציפי למותג שלכם או אפילו לקמפיין מסוים. האשטגים ספציפיים למותג מאפשרים לשפר את הנוכחות שלכם באינסטגרם, ובשילוב עם קניית עוקבים באינסטגרם buy אתם יכולים לקדם את מסעות הפרסום שלכם.

באמצעות יצירת האשטג ספציפי לקמפיין, אתם יכולים גם לעודד אנשים להשתמש בו בתוכן האינסטגרם שלהם, כך שתקבלו תוכן שנוצר על ידי משתמשים בחינם, כמו גם פרסום, שיכול לסייע לכם להגיע ליותר אנשים. ביחד עם היתרונות של קניית עוקבים באינסטגרם buy, אתם מקבלים קהל עוקבים איכותי שאפשר להמיר אותו לכוח קנייה שירחיב את העסק שלכם.

קניית עוקבים באינסטגרם כמה זה עולה?

המחיר לקניית עוקבים משתנה ובדרך כלל העלות היא לפי חבילות. למשל לרכוש 1,000 עוקבים יעלה לכם בין 500-1,000 שח, לרכוש 2,000 עוקבים, יעלה לכם בין 1,300-1,700 שח, לרכוש 3,000 עוקבים יעלה לכם בין 1,500-2,000 שח וכן הלאה

 

טיפים נוספים שאתם חייבים לדעת כדי שעמוד האינסטגרם שלכם יהיה פשוט מושלם

  • צלמו תמונות איכותיות וערכו אותן באווירה של המותג
  • עקבו אחרי עמודים רלוונטיים ומי שעוקב אחריכם, תעקבו אחריו בחזרה
  • השקיעו ביצירת תוכן פרסומי, מבצעים והטבות עבור הגולשים שלכם, הגרלות יוצרות עניין סביב המותג 
  • הקפידו שיהיה קשר בקישורים בין עמוד האינסטגרם שלכם, עמוד הפייסבוק, אתר האינטרנט שלכם ושאר הנכסים הדיגיטליים שברשותכם 
  • ערבו ושתפו את העוקבים שלכם בפעילות העסקית 
  • צרו תוכן מעניין, רלוונטי ושונה בכל פעם מחדש
  • אם אין לכם זמן או יכולות להתעסק עם ניהול העמוד שלכם, שלמו למי שכן יכול
  • שנו את אסטרטגיית השיווק באינטסגרם לפי הנתונים שאתם מקבלים מהמערכת 
  • הוסיפו את דף האינסטגרם אל כרטיס הביקור 

עיקרי הדברים:
לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!