ניהול מוניטין לרופאים – BestLinks

ניהול מוניטין לרופאיםניהול מוניטין לרופאים

ניהול מוניטין נכון הוא הכלי שלכם להצלחה. היום בכל תחום יש היצע מקצועות כל כך רחב שמאוד כל להיעלם מהדירוגים במנועי החיפוש. בתור אנשי מקצוע המטרה שלנו היא לייחד את עצמנו מיתר המתחרים, זאת נעשה בעזרת אמצעים שונים, כלי שיווק קריטיים. הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על מוניטין חיובי ולדעת איך להתנהל מול מוניטין שלילי שיכול לגרום לקריסה כלכלית במקרים קיצוניים.

 

מה זה ניהול מוניטין לרופאים? 

למדתם כל כך הרבה שנים רפואה, יש לכם את כל הניסיון הנדרש ובסוף משפט אחד באינטרנט פוגע לכם במה שבניתם? אל תאמרו נואש! כאשר יש לכם אתר או דף פייסבוק אתם חייבים לדעת לתחזק אותו כראוי. ניהול מוניטין לרופאים היא דרך לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, לענות על הצרכים שלכם ולגרום לעוד קהלים להגיע לקבל את השירות אותו אתם מציעים. ניהול מוניטין צריך להתבצע על ידי בעל מקצוע אשר יודע איך להתמודד בתחום זה. בדיוק כמו ברפואה, ניהול מוניטין מחייב אותנו לפעול באופן שכלתני ולא רגשי, נסביר על זה בהמשך. ניהול מוניטין לרופאים הוא תחזוק העמוד שלכם או האתר שלכם בצורה נכונה וחיובית.

 

ניהול מוניטין לרופאים – ביקורות שליליות

מה עושים כאשר יש עלינו ביקורות שליליות? פעמים רבות אנו יכולים למצוא בתי עסק מתמודדים מול ביקורות שלא כל כך נעים לקבל. חשוב לדעת, ביקורות שליליות יכולות לפגוע בעסק שלכם בצורה חמורה. יש ביקורות שליליות שלא באמת יפריעו להתנהלות שלכם, אבל כאשר החיפוש שלכם בגוגל מוביל לתוצאה ראשונה שלילית, אתם חייבים לפעול בהקדם.

כאשר יש ביקורות שליליות כאן מגיע החלק בו אנו לא רוצים לפעול מהרגש, על אף כמה שזה קשה. נכון, אתם עבדתם המון זמן בשביל להגיע למקום בו אתם נמצאים, ופתאום באמצע שום מקום מגיעה אליכם ביקורת שמונעת מלקוחות חדשים להגיע לקבל את השירותים שלכם. במקרים כאלה מה שאנו נרצה לעשות הוא לדחוק את הביקורת השלילית באמצעות ביקורות חיוביות או ניטרליות. בשביל לעשות את זה באופן אורגני ונכון עליכם ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בניהול מוניטין לבעלי מקצוע.

ניהול מוניטין לרופאים – בניית מוניטין חיובי

איך בעצם חברה לניהול מוניטין בונה מוניטין חיובי? בין אם אתם נעזרים בחברה ובין אם לא כדאי שתדעו את הטיפים החשובים ביותר לניהול מוניטין נכון.

  • לקוחות

    תהיו בקשר עם הלקוחות שלכם באתר, תענו להם למה שהם כותבים. גם לביקורת שליליות ניתן להגיב אבל באופן חכם ומקבל, לא מתוך מגננה. ניתן להפוך ביקורת שלילית למשהו חיובי אם עושים את זה נכון, וכמובן יש להפיק את הלקחים מהביקורות האלה ולא ישר לסלוד.

  • ביקורות מזויפות

    בשל התחרות הגדולה אנו רואים פעמים רבות שיש ביקורות שליליות ממשתמשים מזויפים. מה עושים במקרה כזה? במקרים כאלה אנו נרצה להסיר את הביקורת בהקדם, תוכלו לדווח על אותו משתמש אם אתם מכירים עם בעלי מקצוע שחוו את אותה הבעיה או לדחוק את הביקורת. 

  • שיווק

    שווקו את עצמכם. כאשר אתם רוצים לקדם את עצמכם עליכם ליצור פרופיל באתרים מרכזיים העוסקים ברפואה, כתבו מאמרי קידום, ותדעו תמיד לשווק את עצמכם במקום החדש בו אתם נמצאים. אל תחכו שהלקוחות יגיעו אליכם, תגיעו אתם אליהם.

    קראו עוד: ניהול מוניטין בגוגל

  • מטופלים

    הענקתם שירות לאחד המטופלים? שום דבר רע לא יכול לקרות אם תבקשו מאותו מטופל להשאיר עליכם ביקורת באתר בהנחה שהוא אהב את השירות שלכם. ביקורות ממטופלים תמיד יכולים לתרום לכם ולקידום האתר.

 

ניהול מוניטין לרופאים – נוכחות חובה

אם בעבר רופא היה יכול לקבל לקוחות מפה לאוזן, היום אין דבר כזה. יש היצע כל כך רחב של רופאים בכל התחומים, לכן אתם חייבים להיות נוכחים ברשתות החברתיות. אם יש לכם אתר זה לא מספיק, פתחו דף פייסבוק, פתחו בלוג, תעדו את העבודה שלכם ורק כך תוכלו להרוויח עוד ועוד לקוחות. וכמובן, אתם לא צריכים לעשות את זה לבד, חברה לניהול מוניטין היא זו שיכולה לצבור לכם קהל לקוחות חדש.

ניהול מוניטין לרופאים – תנו למקצוענים לעשות את העבודה

ניהול מוניטין לרופאים אינו דבר פשוט, בסופו של דבר החברה אשר עובדת אתכם חייבת להכיר את סוג העבודה שלכם ברמה גבוהה מאוד. אנו ממליצים לכם תמיד להיעזר בחברה חיצונית אשר היא תדאג לאיך העסק נראה מבחוץ ואתם תעשו את מה שאתם טובים בו. לרופאים אין הרבה זמן פנוי למיטב ידיעתנו, זה מקצוע שדורש המון כבר משלב הלימודים. מה שנדרש מניהול מוניטין נכון הוא השקעה והתדמה, אתם לא יכולים לשלב בין המקצוע שלכם לבין ניהול מוניטין ברמה גבוהה. כאשר אחד מהגורמים נפגע כל העסק שלכם עלול להיפגע. לכן, ליווי של חברה מקצועית תדאג להסיר ממכם כל דאגה בנוגע לביקורות שליליות, קידום בגוגל ועוד. יש לזכור, ניהול מוניטין אינה חברת שיווק בהכרח, אלא חברה אשר דואגת לשמור על התדמית של העסק שלכם לאורך כל הדרך. 

עיקרי הדברים:
לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!