ניהול מוניטין לעורכי דין – איך עושים את זה? וכמה זה עולה?

ניהול מוניטין לעורכי דיןניהול מוניטין לעורכי דין

ניהול מוניטין הוא אחד הכלים החשובים ביותר שיקבע האם השיווק שלכם רלוונטי או לא. שיווק יכול להתפרש לשני כיוונים, שיווק רע ושיווק טוב. מי שטוען שאין דבר כזה פרסום רע בוודאי טועה. התפקיד של ניהול מוניטין הוא יצירת קשר עם קהל הלקוחות שלכם. ללא ניהול מוניטין מעולה הקהל שלכם לא יקנה את המוצרים שלכם או ישתמש בשירותים שלכם. אז נצלול לפרטים הקטנים?

 

ניהול מוניטין לעורכי דין – מה זה ולמה אני צריך את זה?

מוניטין הוא התדמית שאתם מייצרים מול קהל הלקוחות שלכם, למעשה המפגש הראשוני שלכם איתם. ניהול מוניטין לעורכי דין הוא כלי חשוב דרכו אתם מקבלים פידבק מלקוחות. המטרה שלכם בסופו של דבר היא שמי שנחפש לעסק שלכם ירצה להמשיך ולהכיר אתכם. כיום האינטרנט הוא המקום הטוב ביותר להשיג לקוחות חדשים (פייסבוק, אינסטגרם, גוגל וכן הלאה). כאשר לקוח נמצא בדף הפייסבוק או באתר שלכם הוא רשאי להגיב לכל פרסום שלכם. בוודאי נתקלתם בדף שירות של עסק כלשהו ומיד נכנסתם לתגובות כדי לראות האם הלקוחות מרוצים מהשירות שניתן. 

בדרך זו בדיוק הלקוחות שלכם פועלים. כאשר הערך הראשון שעולה מחיפוש שלכם באינטרנט הוא שלילי אתם בבעיה חמורה. ניהול מוניטין תורם לכך שהתוצאות אשר יחשפו לקהל יהיו חיוביות, אבל כמובן שגם לכם יש חלק בזה. ניהול מוניטין עם פתיחת העסק הוא דבר שמאוד יכול לבסס את העסק שלכם לטובה. כאשר מגיעים אלינו לקוחות אשר הפידבק לגבי השירותים שלהם שלילי, כאן אנו נמצאים בבעיה יותר חמורה שניתנת לפיתרון.

ניהול מוניטין לעורכי דין – איך עושים את זה?

הדרך הטובה ביותר להפוך את העסק שלכם למוצלח ואהוב בקרב הקהל כרוך בשלבים שונים. המטרה שלכם היא לבנות אמון ביניכם ובין הלקוח. הדבר הראשון שאתם צריכים להנגיש ללקוח הוא החזון שיש לכם כלפי השירותים שלכם, להעלות בעיה ופיתרון שגורמים להזדהות אצל הלקוח וכמובן תמיד להיות כנים. כמו כן, תחזוקה נכונה של האתר שלכם היא חשובה לא פחות, חשוב להיות ערניים לצרכי הלקוח, לענות על שאלות. תקשורת חיצונית טובה עם הלקוח והתמקדות בו תהפוך אתכם להרבה יותר פופולריים ורווחיים.

 

ניהול מוניטין לעורכי דין – זה קורה לכולם

מה קורה כאשר צצה ביקורת שלילית בראש הדירוגים בגוגל עליכם? נתחיל ונרגיע, זה קורה לכולם. לפעמים הביקורת השלילית לא באמת אובייקטיבית, לפעמים מדובר על ביקורות מזויפות או ביקורת מצד המתחרים שלכם. אזכור שלילי שלכם יכול בהחלט להרוס את הקריירה שלכם, אבל מה שבאמת יכולה להרוס את הקריירה הוא הדרך בה אתם מגיבים לאותו אזכור. כולם יכולים לקבל ביקורת שלילית, אבל תנו לאנשי המקצוע אשר מנהלים את המוניטין שלכם לטפל בבעיה בצורה חכמה ולא אימפולסיבית. 

במקרים של ביקורת שלילית אנחנו צריכים לדעת איך לפעול בחוכמה. הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא לפנות באופן אישי לאותו לקוח ונברר איתו מה הפריע לו. אם הצלחנו לפתור את הבעיה נבקש ממנו להוריד את האזכור השלילי. כאשר מדובר על כתבה שלמה מאתר חיצוני על השירות שלכם הבעיה היא גדולה יותר. במקרה בו מדובר על מידע שקרי תוכלו לאיים בתביעה כנגד אותו גורם שפרסם את התוכן (לפחות אתם במקצוע הנכון). במקרה בו אותו גורם לא מעוניין לשתף פעולה תוכלו לבקש מגוגל להסיר את התוכן הפוגעני אבל אל תצפו שזה יקרה, הסיכויים לא לטובתכם.

חברה לניהול מוניטין יודעת להתמודד מול מקרים כאלה באמצעות הצפת תכנים אחרים אשר יתפסו את המקום של האזכור השלילי. אנו נרצה לדחוק את הביקורת השלילית כמה שיותר נמוך בדירוגים באמצעות אזכור חיוביים או ניטרליים שלכם. מוטב לציין שמדובר על תהליך שעלול לקחת כמה חודשים.

 

ניהול מוניטין לעורכי דין – אסטרטגיית עבודה

כבר בתחילת שיתוף הפעולה ביניכם ובין חברה לניהול מוניטין עליכם לתאם ציפיות. באמצעות תוכנית עבודה חכמה תוכלו להפוך את התדמית שלכם ללבבית יותר בקרב הקהל. יהיה עליכם לדעת ולציין מהי תדירות הפרסומים שלכם, מה התוכן אותו אתם מפרסמים לקהל, מי הם כותבי התוכן מולם אתם עובדים והאם התוכן נמצא ברמה מספיק גבוהה. כמו כן, עליכם לדעת מול אילו ערוצי שיווק אתם פועלים והאם מדובר בתוכן בלבד או סרטונים בנוסף. והדבר החשוב ביותר בעינינו הוא לדעת ולהבליט מה מייחד אתכם משאר המתחרים בשוק. יש היום המון עורכי דין, אתם חייבים לגעת בנקודה בה אתם הופכים לשונים משאר המתחרים שלכם וכך צוברים עוד לקוחות.

ניהול מוניטין לעורכי דין – כמה זה עולה לי?

התקציב של ניהול מוניטין לעורכי דין תלוי בכם ובמקום בו אתם נמצאים. המחיר נקבע מול מה שהחברה צריכה להתמודד מולה ובהתאם לתקציב שלכם. חשוב שאתם בעצמכם תדעו מה התקציב שיש לכם להשקיע בכך, ואם המצב שלכם ממש לא טוב תוכלו לפעול במקומות חינמים כדי לשווק את עצמכם נכון. חשוב לדעת, אתם משלמים עכשיו על השקעה לטווח ארוך, ולכן חשוב שלא להזניח את המוניטין שלכם גם במחיר שלא עומד בתקציב שלכם.

עיקרי הדברים:
לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!