האם עמודי AMP עדיין רלוונטים?

אנחנו חיים בתקופה שאנחנו רוצים הכל מהר, כאן ועכשיו. קשה לנו לדחות סיפוקים, קשה לנו לחכות יותר מ3 שניות לאתר שיטען וקשה לנו לא להיות מחוברים וזמינים למידע בכל רגע נתון. בדיוק על האפקט הזה מסתמך פרויקט ה- AMP של גוגל.

לא יודעים על מה מדובר? אתם חייבים להמשיך לקרוא!

 

מה זה AMP ומה הכי חשוב לדעת לגביו?

בראשי תיבות: Accelerated Mobile Pages טעינת אתרים מהירה יותר. במאמר של עידן בן אור הוא מסביר על ההשפעות של AMP על קידום אתרים בגוגל, לכן לא נחזור כאן על אותו המידע אבל רק נוסיף כי זו הפעם הראשונה שגוגל בעצמה מנסה ומוסיפה פיצ'רים שמנסים להקל על הגולש ולהפוך את החוויה האינטרנטית שלו לאיכותית יותר.
הפרויקט הזה קיים כבר משנת 2016 ויש עליו לא מעט ביקורות ותגובות מהרבה בעלי אתרים, עסקים, מקדמי אתרים וחברות פרסום ושיווק שמתמקדות בגוגל.

מושגים מקצועיים שנולדו בעקבות AMP שכדאי שתכירו

אחד הנושאים הלוהטים שקיימים היום או שיפור זמן הטעינה, התגובה והמהירות של אתרים. אחד מהגורמים לזה הוא כמובן הסמארטפונים ההתקצרות הסבלנות שלנו כמשתמשים. בסמארטפון מהירות הגלישה היא קצרה יותר ולכן אנחנו רגישים במיוחד לזמן שבו אנחנו ממתינים כשאנחנו גולשים בו.
בכל אופן, אלו המושגים שאתם חייבים להכיר הקשר הזה:

זמן טעינה – כמו שבוודאי הבנתם מהשם, זה הזמן שבו לוקח לזמן להיטען מהרגע שלחצתם על הקישור לעמוד ועד שהוא עולה ומגיב. הזמן הזה הוא קריטי והוא ישפיע על הגולש. מדובר בשניות אחדות וקריטיות.

שיעור נטישה – הוא מונח שמתייחס לגולשים שלא נשארו בעמוד והמשיכו לעמוד אחר או נטשו לחלוטין את האתר. המדד הזה הוגדר על ידי גוגל אנליטיקס, והוא נקרא Bounce Rate. מה גורם לאנשים לנטוש את האתר? זה יכול להיות עיצוב מכוער, תוכן גרוע, חוסר אמינות או מהירות טעינה איטית ומעצבנת.

יחסי המרה – היחס בין כמות הגולשים באתר והכמות שביצעו פעולה כמו מכירה, השארת פרטים, הזנת כתובת מייל וכו'. ככל שיחס ההמרה יהיה גבוה יותר כך האתר יחשב לטוב בעיני גוגל. הוא מספק תוצאות.

 

איך זה מתקשר ל AMP?

הפרויקט של גוגל שהוכרז כבר הרחק בשנת 2015 שמתייחס לגלישת האוכלוסייה דרך הסמארטפונים. אנחנו מבלים איתו יותר מאשר עם המחשבים הניידים שלנו. הוא איתנו בכל מקום: באוטובוס, בתור לקבל דואר, כשאנחנו ממתינים בקופת חולים או בבנק.
פרוייקט הAMP נוצר כדי שאנחנו הגולשים נהנה מדפים שנטענים במהירות ומעודדים אתרים לשפר את האתר שלהם יותר ויותר.

 

לסיכום

התחלנו את המאמר עם השאלה האם AMP עדיין רלוונטי, אנחנו מקווים שיצאתם עם התשובה שהוא רלוונטי יותר מתמיד. גוגל שמה את הנאת הגולשים בראש סדר העדיפויות וזה לא הולך להשתנות.

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!