איך לקנות עוקבים באינסטגרם  – BestLinks

איך לקנות עוקבים באינסטגרם איך לקנות עוקבים באינסטגרם 

מי לא רוצה שחשבון האינסטגרם שלו יהיה מפוצץ עוקבים? ברור שכולם רוצים את זה. חשבון אינסטגרם שכמות העוקבים בו גדולה מראה לעולם שהתוכן שאתה מעלה הוא איכותי, וגורם לאנשים נוספים להתעניין בך. זה כמו כדור שלג שרק הולך וגדל. ברגע שאתה על הגל העוקבים הולכים ומצטברים ואתה נהפך להיות בן רגע אדם שמשפיע ברשת החברתית. או, כמו המילה שהופכת לשגורה בכל פה בישראל – אושיית אינסטגרם. קניית עוקבים באינסטגרם מבטיחה לכם קהל עוקבים יציב ובטוח שישאר אתכם, ויגרום לחשבונות אמיתיים להתעניים בכם ולעקוב אחריכם גם הם. בין אם אתם רוצים להיהפך לאושיות רשת, או שאתם מנסים לשווק מוצר ומנסים להגדיל את קהל הלקוחות, או שאתם סתם רוצים שחשבון האינסטגרם שלכם יראה פעיל יותר, מוצלח יותר ואהוב יותר, לקנות עוקבים באינסטגרם  היא אחת הדרכים המוצלחות ביותר כדי להשיג את המטרות שלכם.
לפני שאנחנו צוללים פנימה חשוב לנו להגיד שכולם קונים עוקבים באינסטגרם, תאמינו לנו – אנחנו יודעים. זה אולי לא תמיד נראה ככה כי החשבונות המזויפים נראים אמיתיים מאד, אבל זה באמת קורה. בגלל שהשיטה כל כך מוצלחת, גם אנשים שבאים מתוך התחום לא תמיד ידעו לזהות אם חשבון הוא פיקטיבי או לא.


הרכישה היא מאובטחת ודיסקרטית 

שימו לב! כמו כל קנייה שאתם מבצעים באינטרנט, חשוב לוודא שהיא מאובטחת היטב ושאף חברה לא מנסה לגנוב לכם את הפרטים. בדקו כמה ניסיון יש לחברה, ובאיזו צורה היא רוצה שתשלמו לה. בסופו של דבר אתם משלמים לחנות אינטרנטית, ובמקרה הזה מדובר בחנות שמוכרת עוקבים באינסטגרם. אז שימו לב שלא מדובר בחנות שהיא הונאה.
הדבר שהשני שחשוב מאד לבדוק הוא הדיסקרטיות של החברה. כמו שכבר אמרנו, רבים מאד מהמשתמשים מרובי העוקבים שאתם רואים באינסטגרם קנו עוקבים. הסיבה שאתם לא יודעים שהם עשו את זה היא כי אם תדעו 'ירד' לכם מהם תוך רגע. גם אתם לא רוצים שאף אחד ידע שקניתם לייקים, לא כי זה מעשה אסור אלא כי זה מנפץ את האשלייה. לכן חשוב מאד לבדוק שהחברה שאתם קונים דרכה את העובדים לא תפיץ את המידע שלכם בשום צורה ואופן. זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקניית עוקבים. בלי דיסקרטיות מלאה והרמטית אין שום סיבה לקנות, גם אם המחיר נשמע זול ומבטיח. 

גם מהירות וגם איכות 

כמו שכבר אמרנו, העולם של היום כל כך מהיר שלא כדאי לכם לבזבז מומנטום. אם אתם קונים עוקבים, כדאי שתקנו כמה שיותר בבת אחת ושלא יטפטפו אליכם כמו גשם במדבר. חשוב שתהיו עם היד על הדופק ותפרצו בבת אחת – כדי שאנשים נוספים ישימו לב אליכם. 

עוד דבר שחשוב מאד לבדוק זה את איכות העוקבים. משתמשים ברשת יודעים לזהות תוך שניה מי הם העוקבים האמיתיים ומי המזויפים, ולכן משתמשים פיקטיביים טובים הם אלו שמתנסחים בעברית בצורה רהוטה, אמינה, ובאופן שלא תופס את העין. בנוסף הם צריכים להיות בעלי פרופיל פעיל שיגרום לאנשים שנכסנסים להם במקרה לחשבון להרגיש כאילו מדובר באדם אמיתי. אל תתפשרו על איכות העוקבים שלכם. 

לא להתפשר על מחיר וגם לא על שירות 

זה תקף לכל קנייה שהיא לא רק קנייה של עוקבים באינסטגרם. אתם אף פעם לא רוצים לקנות את הפחות מהטוב ביותר ( בשקלול של מחיר כמובן).  גם השירות צריך להיות אדיב מקצועי ויעיל. אם אתם מרגישים שלא מתייחסים אליכם כראוי, אל תהססו לעבור לחברה אחרת של קניית עוקבים באינסגטרם.

אל תחשבו על זה יותר מדי, במידה ואתם עושים קידום באינסטגרם אז פשוט זה הזמן לקנות עוקבים באינסטגרם. לא תתחרטו. 

עיקרי הדברים:
לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!