איך למחוק מגוגל?


איך למחוק מגוגלאיך למחוק מגוגל?

בעידן של היום, מרבית המידע הקיים ברשת נשלט כמעט באופן אבסולוטי על ידי גוגל. יתרה מכך, אנחנו יודעים שברוב המקרים, הגולשים בודקים היטב ברשת שמות של מותגים, עסקים או אנשי מקצוע לפני שהם מתקדמים איתם בעסקה. לצערנו, ישנם מקרים רבים, לעיתים לא בצדק, שבחיפוש שם התוצאות הראשונות שעולות הן שליליות. זה יכול להיות איש ציבור עם כתבה רכילותית לא נעימה, מסעדה שקיבלה ביקורת שלילית, בעל עסק עם דירוג נמוך באחד אתרי המדרגים ועוד. אם אתם יודעים שהשם שלכם או של בית העסק שלכם עולה באופן שלילי בתוצאות החיפוש בגוגל, תוכלו ללמוד איך למחוק מגוגל ולנסות לפתור את הבעיה.  

 

למה צריך לדעת איך למחוק מגוגל?


אם בחיפוש השם שלכם או של בית העסק שלכם יעלו תוצאות שליליות, אתם מפסידים לקוחות פוטנציאלים או פוגעים לעצמכם במוניטין ובשם הטוב. אם אכן זה המצב שלכם, והבנתם שהפתרון שלכם הוא לברר איך למחוק מגוגל אתם במקום הנכון. יש כמה דברים שתוכלו לנסות לבד לפני שתפנו לבעל מקצוע. קחו בחשבון שכל השיטות המוצעות כאן הן בערבון מוגבל שכן מחיקת מידע מגוגל זהו תחום סבוך שדורש כישורים וידע.

איך למחוק מגוגל – שיטות וטיפים


חשוב לשים את העובדות על השולחן, למחוק מידע מגוגל זה מאד לא פשוט ולפעמים כמעט בלתי אפשרי. יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לשפר את המצב, ובעיקר לדחוק את התוצאות השליליות כמה שיותר למטה בתוצאות החיפוש. נפרט על כמה מהאפשרויות העומדות בפניכם במידה ואתם בסיטואציה בה תוצאות החיפוש שלכם שליליות.

  • איך למחוק מגוגל בצורה הפשוטה ביותר – פנו אל האתר המפרסם. צרו קשר עם האתר שפרסם את האזכורים השליליים ותופתעו לגלות שישנם מקרים בהם האתר יסכים למחוק את האזכורים השליליים בעצמו, בין אם מדובר בהפרה של התנאים המשפטיים של האתר, רצון טוב, או חשש מתביעה. כמו כן לפעמים האזכורים נמשכים מתגובות לחשבונות בבעלותכם כמו תגובות שליליות שבעמוד הפייסבוק שלכם, שקלו למחוק את התגובות בעצמכם.
  • פנו לגוגל – לגוגל יש תנאים ברורים למה הם מפרסמים ומה לא, אם לדוגמה האזכור השלילי נופל תחת תוכן שקרי או פוגעני יתכן וגוגל יסכימו להסירו, למעשה אם תהיתם איך למחוק מגוגל אולי הכי פשוט לפנות לגוגל.
  • קדמו תוכן חיובי קיים שלכם – אם יש ברשותכם תוכן חיובי ואזכורים חיוביים ברשת נסו לקדם אותם בין אם באופן אורגני או באופן ממומן. ישנן שיטות רבות לעשות זאת, חלקן פשוטות יחסית כמו לשים לב שהשם שלכם כתוב נכון בכותרת ובתיאור של התוכן, וחלק מהשיטות מורכבות יותר וארוכות טווח. תוכלו לחפש קצת ברשת ולהבין מה אתם יכולים לעשות גם באופן עצמאי.
  • צרו תוכן חיובי חדש בנכסים דיגיטליים חדשים – אם אין לכם עמוד פייסבוק זה הזמן להקים אחד, שם תוכלו לשלוט בתוכן שעולה וגם בתגובות לתוכן. תוכלו להקים בלוג חינמי ולקדם אותו, לפתוח ערוץ יוטיוב ולהעלות אליו סרטונים ואפילו להקים ערך בויקיפדיה אם תמצאו כמתאימים לאתר. כל אלו אתרים מכובדים וחזקים בתחום קידום האתרים שיכולים לעלות למעלה בתוצאות החיפוש ולדחוק מטה תוצאות פחות רצויות.
  • פנו לאיש מקצוע בתחום – אם חשוב לכם לבדוק איך למחוק מגוגל תוצאות שליליות הדרך היעילה והבטוחה ביותר היא לפנות למי שעוסק בתחום. אנשי SEO, קידום אתרים, סוכנויות לניהול מוניטין ברשת וכו’ יוכלו לעזור לכם לשפר את המוניטין שלכם בגוגל.

 

למי כדאי לפנות כדי למחוק מגוגל ואיך הם עושים את זה?


אז כפי שציינו אם רציתם לברר איך למחוק לגוגל חשוב לפנות לבעל מקצוע בתחום. כדאי לפנות לבעל מקצוע מהתחום שקיבלתם עליו המלצות באופן אישי. מבחינת שיטת הפעולה ראשית יש לבדוק את היקף הנזק. אם לדוגמה האזכור השלילי הוא מאתר חדשות מוביל יהיה יותר קשה לדחוק אותו מטה אבל זה לא בלתי אפשרי. אם יש הרבה אזכורים שליליים מדובר בעבודה מקיפה יותר. לרוב בעל מקצוע אמין יבחר לייצר לכם תוכן חדש ולהשקיע מאמצים בלקדם את אותו התוכן באופן אורגני ובאופן ממומן באמצעות טכניקות מעולם ה-SEO. מומחי SEO יודעים מה השיטות לקידום תוצאות בחיפוש אם זה במאמצעים טכנולוגיים בעת הקמת עמודי התוכן החדשים, אם זה בסגנונות הכתיבה והתוספות של קישורים לתוכן ועוד שיטות שידועות כמקדמות תוכן באופן אורגני. חשוב לדעת, תחום קידום האתרים הוא דינמי ומשתנה כל הזמן, אם פועלים לא נכון או לא בהתאם לחוקים המשתנים מעת לעת עלולים גם לייצר יותר נזק מתועלת, לכן חשוב לפנות למישהו שמומחה בתחום.

כמה יעלה לי למחוק מידע מגוגל?


מבחינת העלויות, הן משתנות מספק לספק אבל גם משתנות בהתאם להיקף הנזק. אם האזכורים השליליים מגיעים מאתר רציני וחזק יהיה קשה יותר להיפטר מהם, וכמובן אם יש הרבה אזכורים שליליים זה עוד יותר מורכב. למחוק מידע מגוגל זה תהליך אסטרטגי וארוך טווח שיכול לקחת מספר חודשים ודורש גם לעיתים מעקב מתמשך, המחיר משתנה בהתאם.

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!