קניית קישורים לקידום אורגני 800+ אתרים (התחייבות למחירים הזולים בארץ)

לרשימת אתרים לפי נישות לחצו כאן

מחירון אתרי חדשות ומקומונים

*מחירים לא כוללים מעמ ולא כוללים תוכן להזמנת תוכן אונליין לחץ כאן

להורדת רשימת אתרים לפי נישות לחצו כאן

עד לפני מספר שנים, כל הנושא של קניית קישורים איכותיים לא היה קיים בכלל. כל בעל אתר או מקדם אתר היה צריך לעבוד מאוד קשה במטרה לתכנן אסטרטגיית קישורים חכמה התואמת את הדרישות של גוגל. בנוסף, אחת לכמה זמן גוגל הייתה מעדכנת לגבי שינויים שהיא עושה באלגוריתם שלה במטרה לזהות קישורים איכותיים. היום כל בעל אתר או בעל עסק שבבעלותו אתר ורוצה לעשות שימוש בפלטפורמת הקידום האורגני הנחשבת היום לאחת הדרכים היותר טובות לקדם את האתר שלנו וליצור רמת חשיפה גבוהה ותנועה לאתר יכול לעשות שימוש בשירות קניית קישורים איכותיים.

קניית קישורים לקידום בגוגל

מדוע כדאי להשקיע בקניית קישורים איכותיים לאתר שלנו?

גוגל עדיין נחשב למנוע החיפוש הכי מוביל והכי מרכזי ברשת האינטרנט הן בארץ והן בעולם. המטרה של גוגל היא לאפשר לגולשים לקבל את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר בהתאם לחיפושים שלהם. אחת הדרכים לקבל דירוגים טובים ולדחוף את האתר שלנו כמה שיותר קדימה בתוצאות החיפוש היא על ידי הטמעת קישורים איכותיים. קישורים המובילים ישירות לאתר שלנו נחשבים לגורם חשוב ומרכזי במיקום האתר שלנו, בעיקר כשמדובר בתחומים תחרותיים. למעשה, היום, מכיון ומומחים לקידום אתרים מתרכזים גם בבניית פלטפורמות תוכן ניתן לבצע קניית קישורים איכותיים בתשלום כמעט בכל תחום ברשת: ספורט, תזונה, אופנה, בריאות, אסתטיקה, קומסטיקה, טיולים ותיירות, טכנולוגיה, מדע, תעופה, גאדג‘טים, חקלאות, עיצוב פנים, אדריכלות, עבודות בגובה, שיפוצים, בניה, אמנות ועוד.

קניית קישורים איכותיים – למי זה מתאים?קישורים לקידום בגוגל

לכל מי שיש אתר שהוא רוצה לקדם אותו קידום אורגני איכותי, רוצה להשקיע בזה כסף אבל לא רוצה להשקיע זמן בהחלפת או בניית קישורים לאתר.

קניית קישורים איכותיים מה זה אומר ואיך צריך לעשות את זה?

ככל שיש יותר אתרים מקצועיים עם כתיבת תוכן איכותית שקשור לתחום שבו האתר שלנו עוסק ומהם יוצאים קישורים המובילים לדפים הפנימיים באתר שלנו, כך התהליך תורם לקידום האתר שלנו כי זה בעצם מעיד על המלצות של אתרים כאלה על אתר אחד מסוים. כאמור, קניית קישורים איכותיים היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להשיג קישורים טובים לאתר שלנו. קישורים איכותיים מעודדים תנועה איכותית לאתר שלנו רק חשוב לשים לב שמדובר באזורים עם רמת צפייה גבוהה, כזו המעודדת תנועה. יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב כאשר אנו מעוניינים בקניית קישורים איכותיים:

  1. מחיר- אין ספק כי מדובר באחד הקריטריונים הכי חשובים. לפני שאתם רוכשים את הקישור או הקישורים כדאי לשים לב האם המחיר שאתם משלמים הוא חודשי או חד פעמי. עדיף לבחור בשירות חד פעמי, לפחות עד שאתם רואים איך הקישורים שרכשתם משפיעים על קידום האתר שלכם. ראו גם: מחירון קישורים חיצוניים לאתרים
  2. מיקום – לפני שאתם רוכשים את הקישור או הקישורים, עליכם לשים לב איפה הוא ימוקם. האם מדובר בקישורים שמתאימים רק לקידום אורגני או כאלה שהמטרה שלהם היא גם ליצור תנועה לאתר? קישורים שמביאים תנועה אלו הקישורים שאתם צריכים לדחוף אליהם ולכן הם חייבים להיות ממוקמים בדפים עם הרבה צפיות.
  3. סוג האתר – בחרו באתרים הרלוונטיים לתחום שלכם, אלא אם כן מדובר באתר מאוד חזק כמו אתר חדשות למשל.

ניתן לרכוש קישורים איכותיים במגוון של אתרים בין אם זה אתרים פרטיים הפועלים בארץ וגם בחו“ל, קבוצות שונות בפייסבוק (בצעו בדיקה יסודית לפני הקניה), פורומים סגורים, דרך האתרים עצמם, קישורים מתוך מאמרים שאתם מפרסמים באתרים אחרים ועוד.

קניית קישורים לקידום בגוגל

כידוע, הטמעת קישורים באתרים ובלוגים איכותיים המקשרים ישירות לאתר שלנו נחשב לאחד התהליכים הכי חשובים בקידום אורגני. קניית לינקים היא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר למנף את הטראפיק לאתר ואין זה משנה אם יש לנו אתר תדמית, בלוג או חנות דיגיטלית. ברגע שאנחנו משקיעים תקציב בקניית קישורים אנחנו מייצרים מצב שגולשים מגיעים לאתר שלנו דרך אותם קישורים, אנחנו משפרים את מדד חשיבות הדפים של האתר מה שנקרא גם PageRank ומשפרים את רמת הרלוונטיות של האתר בביטויים ומילים המופיעים בקישור – Anchor TEXT. במקביל, חשוב לזכור שגוגל היא חברה רצינית והאלגוריתם שלה הוא סופר חכם.

בתחכום ושכלול האלגוריתם מושקעים תקציבים עצומים חודש בחודשו ולכן אם כבר החלטנו ללכת על קניית קישורים יש כמה דברים שאנחנו חייבים לבדוק אותם, אחרת זה יכול לפגוע בנו ובמיקומים של האתר שלנו, ביג טיים.

אייקון חללית - קניית קישורים חיצוניים

קניית קישורים – חשוב לבדוק ממי מבצעים רכישת לינקים

  1. קישורים לטווח ארוך – קידום אורגני הוא משהו שלוקח זמן. לא ישר נראה תוצאות. לכן, כשאתם קונים קישור, וודאו שמדובר בקישור לטווח הארוך משום שיכולים לקחת כמה חודשים עד שהוא יתחיל ליצור איזשהוא אפקט, אם בכלל.
  2. התחום שהאתר עוסק – אם יש לכם חנות למכירת בגדים ונעלים, אתם רוצים למקם את הקישורים שמובילים לאתר שלכם באתרים רלוונטיים הנושקים בצורה כזו או אחרת לתחום. אתרים העוסקים בעיצוב, סטיילינג, אופנה בכל הקשר שהוא יכולים להתאים.
  3. איכות התוכן – גוגל לא רק מתייחס לאיכות הקישור ולסוג הקישור, אלא גם לתוכן עצמו. לכן, בקנית קישורים חשוב לבדוק האם אתם אלה שקובעים את התוכן או שיש מי שמחליט על המלל עבורכם.
  4. כמה הדף בעל חשיבות? – בדקו מה ה- PageRank שיש בדף שבו הקישור מופיע.
  5. כמה קישורים נכנסים יש לאתר? – חשוב לרכוש קישורים מדפים בודדים כי יותר מדי קישורים מורידים את הערך שלהם.

קניית קישורים – אם כבר קונים, אז חכם

אנשים רבים מתבלבלים ובטוחים כי קניית קישורים זה אומר שהם צריכים ממש לפנות לאתרים חזקים ואיכותיים ברשת הקשורים לתחום שבו האתר שלהם עוסק ולפנות לבעלים של אותם אתרים. קבוצה נוספת של מתבלבלים היא כל אותם בעלי אתרים שחושבים שכשהם משלמים על קידום אורגני לחברת קידום כזו או אחרת, הם גם משלמים על רכישת לינקים. אז בואו נעשה סדר בבלאגן. קניית קישורים הוא בעצם שירות בפני עצמו. הרעיון הוא לשלם לחברה המתמחה בבניית קישורים (נכון הרבה פעמים מקדמי אתרים מספקים את השירות הזה משום שיש להם תשתית אתרים טובה) ולוודא שמדובר בקישורים איכותיים, מגוונים מאתרים טובים. אחד היתרונות הבולטים שבקניית קישורים, הוא שאנחנו בעצם לא צריכים להוציא קישורים מאתרי הלקוחות שלנו וגם לא מהאתר שלנו.

 

בהליך רכישת לינקים הגיוון הוא המתכון להצלחה

כמו שכבר ציינו קודם לכן, מנוע החיפוש של גוגל בנוי על אלגוריתם סופר חכם. לכן, גם את תהליך בניית הקישורים אנחנו צריכים לעשות בצורה חכמה. הדבר הראשון שצריך להקפיד עליו הוא כל הנושא של הגיוון. כשאנחנו אומרים גיוון, הכוונה היא לגיוון בכמה מישורים.

קודם כל, גיוון בטקסט העוגן. כלומר, אנחנו לא רק משקיעים בקישורים המבוססים על מילות מפתח גנריות, אלא מגווניים בביטויים ויוצרים פרופיל קישור כמה שיותר טבעי וכמה שיותר אמין. דבר נוסף שחשוב מאוד להקפיד עליו בקניית קישורים הוא גיוון בכתובות IP שונות.

כלומר, שגוגל יסרוק את הקישורים שלנו הם יהיו מאתרים המאוחסנים על שרתים שונים ולא על אותו שרת. כדאי גם לגוון בסוגי האתרים בהם אנו מטמיעים את הקישורים בין אם זה אתרי תשתית, בלוגים, אתרים פרטיים, אתרי חדשות, פורומים ועוד.

בניית הקישורים, חייבת להיעשות בצורה הדרגתית, כלומר עלינו לפזר את הקישורים על פני תקופה ארוכה ולא להטמיע עשרה קישורים באותו יום. יחד עם זאת, הקישור עצמו אמור בסופו של דבר לתרום לחווית המשתמש ולהעניק לגולש ערך מוסף.

תוצאות לאחר קניית קישורים

מה זה בעצם קישורים נכנסים ולמה זה חשוב כל כך למנועי החיפוש?

ובכן, נתחיל אולי בהגדרה: קישור נכנס הוא קישור שמפנה אל האתר שלכם מאתר אחר. כאשר אתר אחר מוסיף באחד הדפים שלו קישור שבלחיצה עליו מגיעים אל אחד הדפים באתר שלכם, יש לכם קישור נכנס. קישור זה מורכב מהטקסט שעליו צריך המשתמש ללחוץ בכדי להגיע אל האתר שלכם (אנקור – הטקסט הכחול עליו לוחצים) ומכתובת הדף באתר שלכם אליו יגיע המשתמש בלחיצה על הקישור. מבחינת מנועי החיפוש, ככל שיש לכם יותר קישורים נכנסים ובתנאי שמדובר בקישורים שמגיעים מאתרים "נחשבים", זה אומר שהאתר שלכם הוא אתר "נחשב" בעצמו ולכן יש להעלות את הדירוג שלו ולהציב אותו במיקומים גבוהים יותר בדפי תוצאות החיפוש.

אבל מדוע בעצם מוענקת חשיבות כזאת גבוהה לקישורים נכנסים עד כדי כך שאתרים משקיעים בפרקטיקה של רכישת קישורים? ובכן, מבחינת מנועי החיפוש, כאשר אתר מפנה את המבקרים שלו לאתר אחר, הוא למעשה ממליץ על אותו אתר. ממש כמו שאתם ממליצים לחברים שלכם על איש מקצוע כלשהו, כך יכול אתר להמליץ על אתר אחר באמצעות הפניית המבקרים שלו אל אותו אתר דרך קישור ייעודי. על כן, ככל שיש לכם יותר קישורים, הרי שיש יותר אתרים שממליצים לכם, וככל שהאתרים האלה הם יותר נחשבים, כך ההמלצות האלה הן יותר חזקות ומשמעותיות.

בשנים האחרונות, תפס נושא הקישורים הנכנסים יותר ויותר נפח בפעילות הקידום האורגני של אתרים, לצד התוכן והמולטימדיה. נושא זה הפך לכה חשוב עד שהיום חייב אתר שמעוניין להגיע אל ראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, לפתח את מאגר הקישורים הנכנסים שלו, אבל עליו לעשות את זה בחוכמה רבה. אם גוגל למשל, תזהה שהאתר מייצר לעצמו קישורים נכנסים בצורה מלאכותית, שלא משקפת המלצות אותנטיות על האתר, היא לא תעלה את דירוג האתר ולעיתים אף תפגע בדירוג כמעין סנקציה.

מה הקשר בין SEO לקניית קישורים?

אם אתם כבר נמצאים ושוחים קצת בכל התחום הזה של קידום אורגני, בטח אתם יודעים כי יש כל מיני קריטריונים המשפיעים על המיקומים של האתר שלכם בגוגל בהתאם למילות המפתח וביטויי המפתח המקבילים לתחום שבו האתר שלכם עוסק.

כבר מהרגע שגוגל נכנסה לתמונה ועד היום, קישורים נחשבים לקריטריון חזק ובולט בתהליך הקידום האורגני. מדוע? משום שבשורה התחתונה גוגל רואה את טובת הגולש. הערך המוסף שהגולש מקבל תמיד עומד לנגד עיניה וכאשר יש קישור (איכותי) שמוביל לדפים הפנימיים של האתר שלנו, לעמוד הבית ומקומות נוספים הקשורים לעסק שלנו זה תורם מאוד לתהליך הקידום ולשיפור המיקומים. כלומר, גוגל רואה קישור כהמלצה. הנה דוגמא:

רוני הוא אינסטלטור ותיק הפועל בתחום למעלה מ-25 שנה. הוא עובד בעיקר באזור השרון, גוש דן והסביבה. על כל עבודה שרוני מבצע הוא מעניק ללקוח אחריות מלאה הן על המוצר עצמו והן על השירות וההתקנה. לרוני יש אתר בו הוא מפרסם את השירותים השונים שהוא מציע. בשנה האחרונה רוני קיבל המון שאלות מלקוחות ולכן החליט לכתוב מדריך מסודר בו הוא נותן מענה מלא על מגוון של שאלות: המדריך המלא שמאגד את כל השאלות בתחום האינסטלציה.

רוני דיבר עם חבר שלו איציק שנחשב לקבלן רציני בתחום היזמות והבניה. גם לאיציק יש אתר תדמית מקצועי. רוני ביקש מאיציק להוסיף את המדריך שלו ובתמורה, הוא יוסיף מאמר מקצועי בתחום אחר שיוביל לאתר שלו. מהאתר של איציק יוצא קישור לעמוד הבית של רוני. לקישור זה ערך רב. והוא תורם לקידום האורגני.

העניין הוא שתהליך זה לוקח המון זמן בעיקר שאין לנו קשרים מתאימים ולכן שירות של קניית קישורים עוזר לנו לחסוך את הזמן הזה גם בהיבט של הטמעת קישור איכותי וגם בהיבט של כתיבת התוכן.

 

איך בוחרים חברה או שירות לקניית קישורים לקידום בגוגל?

אז קודם כל אנחנו צריכים לבחור ספק או חברה שמקפידים על כל אותם כללים שתיארנו קודם לכן. אחרת לא עשינו בעצם כלום. בניית קישורים היא עבודה סיזיפית, הדורשת ידע מקצועי וניסיון. תחום הקידום האורגני משתנה חודש בחודשו ולכן שווה לעבוד עם חברה שיש לה את הניסיון הדרוש בקידום אורגני מצד אחד ובבניית מערך קישורים אסטרטגי מצד שני שיועיל לתהליך הקידום של האתר שלנו.

 

קניית קישורים – כמה זה עולה?

המחירים של קניית קישורים לקידום בגוגל משתנים ותלויים בכמה גורמים:

  • סוג הקישורים – אילו קישורים אלה, מאיזה אתר, כמה האתר סמכותי וותיק, כמה הוא קשור לתחום של העסק ועוד…
  • כמות הקישורים – האם מדובר בחבילה של קישורים או בקישור אחד בודד?
  • ממי קונים את הקישור? – הבחירה לגבי החברה ממנה אתם רוכשים את הקישורים או בעל האתר ממנו בחרתם לרכוש את הקישור תשפיע על המחיר גם כן.
  • קישור בודד – המחירים נעים בין 50 שקלים לקישור בודד ויכולים להגיע כמה לכמה אלפים שקלים עבור קישור באתר חדשות למשל.
  • חבילת קישורים – אם מתייחסים לחבילה של קישורים המחירים נעים בין 300-700 שקלים.

שווה להשקיע ולבדוק את כל הנושא של בניית אסטרטגיית קישורים חכמה לאתר שלכם על פי כל הקריטריונים שגוגל דורשת.

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!