קניית עוקבים שלא יורדים – ישראלים או בינלאומיים?

קניית עוקבים שלא יורדיםכבר הרבה שנים שהרשתות החברתיות שולטות בכל הדברים הכי חדשים ומעודכנים, כיוון שמדובר על פלטפורמות מובילות ואהודות במיוחד בהן משתמשים מפרסמים שלל תכנים לצרכים חברתיים וגם עסקיים. זוהי הסיבה מדוע כל עסק יודע כי אם הוא לא מופיע ברשת חברתית אחת לפחות, הוא פשוט לא קיים. בין הרשתות החברתיות המובילות שיש כיום הן אינסטגרם וטיקטוק, כאשר מדד ההצלחה של פרופיל המשתמש נקבע על ידי כמות העוקבים שכל אחד מחזיק.

מה המשמעות של עוקבים ברשתות חברתיות?

פרופיל עם מאות אלפי עוקבים נחשב ליותר פופולרי ואהוד, ולכן הרשתות החברתיות יעניקו לפרופיל הזה חשיפה יותר רחבה ברשת כדי להעלות את השימוש בפלטפורמה בין המשתמשים הרבים, כי בסופו של דבר המטרה העיקרית של זירות דיגיטליות אלו היא להעניק למשתמשים תוכן המועדף עליהם. לכן ניתן לראות כי קיימת דרישה להשגת כמות עוקבים גדולה באופן כמה שיותר מהיר, כי הרי בכך נמדדת ההצלחה של כל פרופיל ברשת.

מה המטרה של קניית עוקבים שלא יורדים?

הדרך להשיג כמות גדולה של עוקבים בצורה כמה שיותר מהירה היא באמצעות קנייה של חבילת עוקבים. כך ניתן להעלות באופן פשוט ויעיל את מספר העוקבים של הפרופיל, ולצבור אהדה גדולה יותר וכמובן לקבל חשיפה גבוהה יותר בין מיליוני המשתמשים ברשת. יש לזכור כי החשיבות היא לא בהכרח הכמות הגדולה של העוקבים שרוכשים, אלא התמקדות במציאת חבילת עוקבים שלא יורדים – שהם למעשה עוקבים איכותיים ורלוונטיים שימצאו עניין בפרופיל אחריו הם עוקבים.

קניית עוקבים שלא יורדים – במה זה תלוי?

תהליך קניית עוקבים שלא יורדים תלוי באיכות חבילת העוקבים הנרכשת חברה מקצועית בתחום הדיגיטל, אך גם בפרופיל הפרטי / עסקי שמקבל את כמות העוקבים הגבוהה. כמו שמשתמשים יכולים להוסיף עוקב לפרופיל כזה או אחר שמעניין אותם, כך הם יכולים גם להוריד עוקב מפרופיל שהם כבר לא מוצאים בו עניין. לכן חשוב לשמר את העוקבים שנרכשו באמצעות ניהול ותחזוקה שוטפת של הפרופיל, ולהקפיד להעלות באופן קבוע תכנים מעניינים ורלוונטיים שיגרמו לעוקבים להישאר.

היכן ניתן לקנות עוקבים והאם זה מומלץ?

יש הרבה מאוד מחלוקות בנוגע לתחום קניית עוקבים שלא יורדים לרשתות חברתיות, כיוון שיש כאלו שמבינים כי מדובר בהשקעה משתלמת שתניב הצלחה ויראלית לפרופיל, ולעומתם אחרים שחוששים כי קניית העוקבים תגרור אחריה “עונשים” של מנהלי הרשת החברתית עד חסימת הפרופיל. כאן המקום להרגיע ולהסביר כי אם מבצעים את הקנייה בצורה נכונה דרך חברה מקצועית בלבד, ניתן למנף את המיתוג של הפרופיל ולהשיג המון יתרונות מקניית עוקבים שלא יורדים.

קניית עוקבים שלא יורדים לאינסטגרם

כאמור, אחת מהפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר היא אינסטגרם, וכיום ניתן לראות שלל מפורסמים מהארץ ומהעולם מעלים פוסטים ותכנים באופן שוטף כדרך לשמר את קהל המעריצים שלהם. כיוון שזוהי רשת חברתית כל כך פופולרית, קיימת תחרות גבוהה בין המשתמשים הרבים על קבלת חשיפה בה – כאשר פרופילים עם כמות עוקבים גבוהה יותר תקבל עדיפות לחשיפה על פי האלגוריתם של אינסטגרם.

לכן עבור משתמשים שרוצים להישאר רלוונטיים קיים צורך לבצע קניית עוקבים שלא יורדים באינסטגרם, וכך להעלות את האפשרות לקבלת חשיפה גבוהה יותר בין כלל המשתמשים באפליקציית האינסטגרם.

קניית עוקבים שלא יורדים לטיקטוק

בנוסף לאינסטגרם, גם אפליקציית הטיקטוק הפכה להיות פופולרית ואהודה במיוחד על קהל גדול של משתמשים – קהל צעיר, בני נוער, חיילים, סטודנטים, קהל בוגר יותר וגם מפורסמים מהארץ ומהעולם שמקפידים לעדכן את קהל המעריצים שלהם. כמו כל רשת חברתית אחרת, גם האלגוריתם של טיקטוק מעניק עדיפות גדולה יותר לפרופילים פופולריים שצברו קהל עוקבים גדול יותר.

לכן אין ספק כי קניית עוקבים שלא יורדים לטיקטוק יכולה להיות הדרך הטובה להגדיל את הרלוונטיות של כל פרופיל ברשת, ולקבל את החשיפה הרחבה יותר ואפשרות להיות נגישים לקהל יעד חדש וגדול יותר.

קניית עוקבים – ישראלים או בינלאומיים?

כשמגיעים להחלטה של קניית עוקבים שלא יורדים לאינסטגרם או לטיקטוק, קיימת לרוב התלבטות בין בחירת סוג העוקבים המתאימים לפרופיל, כאשר ההחלטה נובעת לרוב בין הבחירה של קהל עוקבים ישראלי או עוקבים מכל רחבי העולם. לכן הבחירה בסוג העוקבים צריכה להיות בהתאם לסוג הפרופיל / עסק / מותג, וסוג הקהל אליו רוצים להגיע.

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!