עוקבים אמיתיים באינסטגרם מה זה אומר?

עוקבים אמיתיים באינסטגרםעוקבים אמיתיים באינסטגרם

כל עסק שרוצה לקדם את עצמו ברשתות החברתיות צריך עוקבים לפעילות שלו. גם אנשים פרטיים או ייצוגיים זקוקים לעוקבים. מרבית העסקים ואישים מפורסמים מתחומים שונים ומגוונים הבינו את האפשרויות הבלתי מוגבלות והמדהימות של הרשת. וההבנה כי הרשת מצביעה על קיימות, מבחינת פרסום ,שיווק וקהלי יעד כבר חלחלה היטב לכולם. על מנת לזכות בחשיפה גדולה ובפרסום ראוי יש צורך בעוקבים. העוקבים מתחלקים לשני סוגים. עוקבים אמיתיים באינסטגרם ועוקבים פיקטיביים או עוקבים שאינם אמיתיים עם חשבונות מזויפים.

אז איך ניתן להשיג עוקבים אמיתיים באינסטגרם?

  1. להשיג עוקבים באופן עצמאי ואורגני בעזרת השקעה זמן ועבודה. מבלי לשלם על כך.
  2. לשלם על קידום אורגני לחברה מקצועית
  3. קידום ממומן.
  4. לקנות עוקבים אמיתיים 

אם בוחרים באפשרות של השגת עוקבים באופן עצמאי יש לעבוד באופן הבא:

  • לאפיין את קהל היעד, מי הוא, מה העדפותיו וכדומה
  • לאפיין ולחדד את המוצר, עסק, רעיון, אישיות מה בדיוק רוצים למכור או מה הנושא העיקרי
  • להשקיע בעיצוב, בתמונות בוידאו ובנראות החשבון
  • להעלות פוסטים איכותיים כמה פעמים בשבוע , באופן עקבי, שוטף ובזמנים קבועים.
  • לרגש, להצחיק להפתיע לעניין.
  • לשמור על עקביות הנושא והתוכן
  • להגיב לתגובות לפרגן 
  • לעקוב אחרי חשבונות של אנשים שתוכן החשבון יכול לדבר אליהם, לתת לייקים ותגובות וייתכן שהם יהפכו לעוקבים לחשבון.
  • לקיים שיתופי פעולה עם חשבונות אחרים
  • לתייג אנשים וחשבונות ולדאוג להיות מתויג על ידי אחרי.ם
  • להפעיל את כל האפשרויות האינטרנטית ולחבר תכנים גם לפייסבוק וליוטיוב.
  • להשתמש בהשטאג באופן יעיל ומוצלח וקבוע.

בגדול מדובר בתקשורת. זה שם המשחק וצריך לדעת לעשות זאת באופן מיטבי. כמה שיותר הקשרים ופעילות של תגובות לייקים ותקשורת חיובית עם הסובבים יאפשרו יותר עוקבים ואפשרויות לשיתופי פעולה מניבים ומוצלחים. המוצר או החשבון צריך להיות מוגש בעיצוב מקצועי המתאים באופן מושלם לנושא. ניתן להשתמש באנשי מקצוע על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

באם בוחרים לשלם לחברה על קידום אורגני היא תעשה בשבילכם את העבודה, תמתג את העסק, המוצג או האישיות, תחדד את מטרות השיווק, קהל היעד, המטרות והיעדים באופן עקבי מסודר ומקצועי. תדאג לעיצוב ברמה איכותית ומקצועית ולאחר תקופה ניתן יהיה לראות את התוצאות.

האפשרות לרכוש עוקבים יכולה לתת מענה להוספת עוקבים וניתן גם לשלב קניית עוקבים ותשלום לחברה שבנוסף תעשה גם קידום. החברה שממנה תקנו את העוקבים מאפשרת קניית עוקבים אמיתיים מחשבונות קיימים המתוגמלים על מעקב לייקים ותגובות. חברה זו יכולה לייעץ גם האם כדאי לקנות עוקבים מהסוג של עוקבים מחשבונות פיקטיביים הסכנות והיתרונות באם קיימים. ישנן חברות הממליצות לעבוד רק עם חשבונות של עוקבים אמיתיים. עוקבים אלו מאפשרים להציג דימוי של חשבון פעיל ואהוד המקבל תגובות אוהדות ושהפעילות בו ענפה. ברגע שהעוקבים השונים רואים שלחשבון עוקבים רבים, הפסיכולוגיה האנושית מעלה בהם רצון להיות שותפים ולעקוב גם כן. פעולה של קניית עוקבים תעניק לכם ישירות עלייה בעוקבים.

מחירי העוקבים נקבעים על פי כמות העוקבים, סוג החשבונות, כמות לייקים ותגובות, שפה ופרמטרים נוספים. המחירים  באינסטגרם נעים בין 100 ₪ ועד עשרות אלפי שקלים.  בכל מקרה אין הדבר פותר אותכם מלהמשיך לוהעלות תכנים מעניינים. לשמור על עניין ותועלת לקהל העוקבים בסופו של דבר זה מה  שקובע את הצלחת החשבון. 

מומלץ לשתף את העוקבים באירועים , מחשבות ורעיונות אישיים. לא לחשוש לחשוף את העוקבים לתחושות של שמחה, אושר, אי נחת, עצב וכדומה. לרגש ולחבר את העוקבים שלכם, להפתיע אותם לחדש ולייצר תכנים מעניינים כל הזמן. 

ישנם כלים מאד אפקטיביים לבדיקת שעות הפעילות של העוקבים והפוסטים האהובים עליהם, על פי כלים אלו ניתן לחדד את הנושאים והפוסטים ולמקד את תחומי העניין כך שתדעו לקלוע בצורה מדויקת יותר לטעמם.

שימוש בהאשטג, תיוגים, קישורים וכדומה יחשוף אותכם לקהלים חדשים ויגביר את התנועה בחשבון, יצרף עוקבים נוספים ושיתופי פעולה. ניתן גם להשתמש באתגרים או לעשות שימוש בתאריכי יעד על מנת להשיג מטרה משותפת כגון מטרה חיובית אשר תרתום את העוקבים שלכם לעשות שימוש במוצר או בשם ולפעול למען מטרה כלשהיא, באם זה מצליח אז השיתופים יכולים לקבל תאוצה גדולה ולחשוף אותכם לעוקבים רבים ומשמעותיים כמו גם להכרה.

בכל מקרה לשלב ההתחלתי מומלץ לקנות עוקבים אמיתיים ולהיעזר בייעוץ של החברה איתה בוחרים לעבוד על מנת למקסם את יכולת החשבון ולהגדיל קהלים ועוקבים. את החברה יש לבחור בקפידה על פי ניסיון החברה, מקצועיות, המלצות, אמינות ושירות.

במאמר זה ניסינו לתת תשובה לשאלה מה הם עוקבים אמיתיים באינסטגרם וכיצד ניתן להגדיל את כמות העוקבים באופן כללי בחשבון האינסטגרם. העלנו דרכים שונות להגדלת העוקבים וייעצנו לרכוש עוקבים אמיתיים באופן מושכל בעיקר לשלב ההתחלתי וזאת לאחר התייעצות על מנת להגדיל את התנועה בחשבון וליצור פסיכולוגיה מקרבת לעוקבים נוספים ורבים.

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!