מתנה לחג או יום הולדת – משלוחי פירות

תגידו, לא חשבתם שהגיע הזמן להפתיע את החברים והמשפחה שלכם בדרך קצת שונה בכל הנוגע למתנות והפתעות? רוצים לחשוב על רעיון מפתיע, משמח, טעים ובריא? תכירו – מגשי פירות עסיסיים וטעימים במיוחד שכל אחד יהיה שמח לקבל אותם! אפשר לעשות איתם כמעט הכל – לתת אותם בתור מתנה למי שאוהבים, לכבד את הבית לכבוד האורחים או להגיש בתור כיבוד באירוע חגיגי והמוני. פירות הם האוצר המופלא של הטבע, ואנחנו יודעים בדיוק מה לעשות איתו!

 

למי לתת משלוח מגשי פירות?

חושבים למי לתת משלוחי פירות? לכולם! או לפחות כמעט לכולם. מי לא היה אוהב לקבל בתור מתנה מגש פירות צבעוני ומפואר, שמכיל מגוון רחב של פירות עסיסיים ומפנקים? אמנם חשוב מאוד לשים לב שמי שמקבל את המתנה אכן אינו אלרגי לאחד או יותר הפירות המוצעים על גבי המשלוח, שלא חלילה תהפכו את המתנה לקלקול אחד גדול ליצור מבוכה גדולה. 

 

אילו פירות תוכלו להניח במגש?

תוכלו לפאר את מגש הפירות שלכם עם מגוון של פירות עסיסיים וטעימים, כאלו שיש להם טעם, ריח וצבע משגע. אפשר היום לחתוך תפוז או מלון בצורת פרח יפהפה וליצור ממש יצירת אומנות שמושכת את עין מקבל המתנה. תוכלו לפרוס פרוסות של אבטיח ולהניח אותם אחד על גבי השני כמו אבני דומינו נפולות בצורה של עיגול המעטר את המגש מסביב לשפתו. יש למעשה אלפי דרכים לקשט את מגש או סלסילת הפירות שלכם, ברחו בעיצוב שנראה לכם ססגוני ושמח במיוחד.

 

למה זה בכלל כדאי ללכת על פירות

רבים שואלים את עצמם אילו יתרונות יש להביא פירות בתור מתנה או כיבוד לשולחן ולא דברים אחרים ומוכרים כמו שוקלים או מאפים. אז ככה – בראש ובראשונה הפירות הינם הרבה יותר בריאים מאשר מאפים, בורקסים ושאר עוגיות רוויות סוכר, פחמימות ריקות ושומן מיותר. פירות מלאים בוויטמינים וסיבים תזונתיים לצד טעם נפלא ועשיר במיוחד שישאיר אבק לכל הפינוקים המתועשים המתחרים. פירות הם הדרך שלנו להנות מהטבע בדרך הכי טובה שיש, אז למה שלא ננצל את זה עד הסוף?

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

 

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!