רוצים לעשות קורס בשוק ההון? מומלץ ללכת על מורה פרטי

אחרי שנים שאנחנו כאן, אתם כבר מבינים שאין באמת תחליף למורה פרטי. הצפיפות וחוסר היחס האישי שקיים בכיתות מצד אחד והמרחק הגדול מן המרצים בקורסים אינטרנטיים מצד שני – סוללים את דרכם של לימודי שוק ההון אישיים, אחד על אחד.

מומלץ ללמוד להשקיע בשוק ההון אחד על אחד

אם אתם לא רוצים ללמוד בכיתה, לא רוצים ללמוד דרך האינטרנט וגם מחפשים דרך טובה ללמוד להשקיע – לימודים אחד על אחד זה בדיוק מה שאתם צריכים.

 

לימודי שוק ההון אישיים יכולים לתרום לכם רבות מכמה סיבות;

 

1) יחס אישי – אם אתם לומדים אחד אחד כל השיעור מוקדש לכם, לרמה שאתם נמצאים בה ואיך לקדם אתכם לעבר ההצלחה צעד אחר צעד. להבדיל משיעורים פרונטליים עם כמות גדולה של אנשים ושיעורים באינטרנט בהם תצטרכו להדביק את הקצב של הכיתה לבד אם לא הבנתם משהו או להמתין בסבלנות לשאלות של מי שלא הבין במידה וכבר הפנמתם את החומר.

 

2) חוסכים זמן – בהמשך לסעיף הקודם, לימודים בכיתה עשויים להיות מתישים במיוחד אם אתם מסוג האנשים שקולטים מהר את החומר ורוצים להתקדם במהירות. בכיתה יכולים לקרות מצבים בהם אתם נוכחים במקום סתם, בלי סיבה מיוחדת בעוד שחלק מחברי הכיתה נתקעים על אותו נושא עוד פעם, ועוד פעם, ועוד פעם. לימודים אחד אחד ימנעו מכם את הסיטואציות האלה.

 

3) אפשרות ללמוד ממי שרוצים – תלוי במחיר שאתם מוכנים לשלם. מובן לכם כי רוב המשקיעים והסוחרים הגדולים בשוק ההון לא יעמדו מול כיתה מלאה באנשים ויתחילו להסביר להם את השיטה שלהם להצליח והסודות שלהם. לעומת זאת, בשיעורים פרטיים, ובמחיר הנכון, תוכלו ללמוד מהטובים ביותר בשקט של המשרד שלהם או הבית שלכם וגם, דרך שיחות וידאו אם תרצו לחסוך את הנסיעות.

 

שילוב של שלושת הסעיפים הנ"ל יבטיחו כי תעשו קורס שוק ההון מומלץ באמת, ולא תבזבזו את הזמן שלכם בניסיון ללמוד ממרצים בינוניים ובסביבה שלא מאפשרת לכם ללמוד ולהתקדם.

איזה מורים פרטיים יש לשוק ההון?

יש מגוון רחב של מורים, מנטורים, משקיעים אשר מוכנים ללמוד אתכם איך להשקיע בשוק ההון. החל מבוגרי תארים לכלכלה ושוק ההון ועד סוחרים מנוסים שמרוויחים בזכות את לחמם בזכות המסחר בבורסה.

 

ההמלצה היא, ללמוד ממי שיודע את החומר שאותו אתם רוצים ללמוד טוב. לדוגמה, אם אתם רוצים ללמוד להשקיע לטווח ארוך חפשו מורה פרטי שהוא משקיע מנוסה ויכול ללמד אתכם איך לקרוא ולנתח דוחות כספיים של מניות. אם אתם מעוניינים במסחר יומי / שבועי בו הרווחים נעשים תוך כדי המסחר, יום ביומו. חפשו סוחר שעושה זאת במשך שנים באופן עצמאי ומחפש להגדיל את הרווחים שלו על-ידי לימוד השיטות שפיתח.

 

חשוב לבדוק היטב את המורה בו אתם מעוניינים, לחפש ולקרוא ביקורות עליו וגם לבדוק שהמחיר שאותו הוא גובה זה משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומוכנים להשקיע. ישנם מורים פרטיים לשוק ההון שגובים 100 ש"ח לשעה וישנם כאלו שיגבו גם מעל 2000 ש"ח. בדרך כלל, מי שגובה סכומים גבוהים עושה זאת מסיבה מסוימת, שאתם בטח יודעים מה היא.

 

בהצלחה בלימודים!

עיקרי הדברים:

רכב
בלוג
מימון לרכב – מדוע זו האופציה הטובה ביותר היום לרכישת רכב חדש?

אנחנו חיים בעידן, בו אנשים נוהגים להחליף רכבים פעם בשנתיים-שלוש. דבר שלא היה קיים בעבר. ההיצע הרחב של כלי הרכב מחד והעלייה ברמת החיים מאידך, מאפשרת לנו להחליף רכבים לעיתים תכופות יותר. כך אנחנו נהנים מרכב חדש ובטוח, כך אנחנו חוסכים הוצאות על תיקונים והחלפת רכיבים, כך אנחנו נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר.

בלוג
מגשי אירוח

בכל מה שקשור לתכנון ואירוח אירועים, מאז ומתמיד היה קיים הביקוש לפתרונות קייטרינג נוחים עם מינימום התעסקות וטרחה. לכן אחת מאפשרויות הקייטרינג הפופולריות שמוצעות היא השימוש במגשי אירוח. בין אם אתם מארגנים פגישת עסקית חשובה, חגיגה משפחתית גדולה או מפגש חברתי אינטימי – בחירה במגשי קייטירנג לאירועים מביאה לשולחן אינספור יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

בלוג
אילו סוגי ביטוחים אתם חייבים לעשות?

במציאות הקשה של יוקר המחייה בה אנשים רבים מתקשים לגמור את החודש, הוצאות אחרות שלא קשורות למזון, שכר דירה ולחשבונות, נתפסות כדברי מותרות לא נחוצים.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

בלוג
כתיבת תוכן לאתרים | 15 אגורות למילה

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לחברות ועסקים באיכות מעולה ובשירות לקוחות מצוין, אנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לצורך קידום אורגני וכתיבת תוכן שווקי לפייסבוק.

לכל שאלה או בקשה, צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם!